Sara Bjersgård

lördagsmys

Publicerad 2008-10-10 19:35:38 i Allmänt,

Så nu har vi varit iväg en sväng och handlat lite gott tills kvällen och sen en sväng på A6 & Ikea.
Blev så att vi äntligen gick till och införskaffade mig en sprillans ny mobil....jippi!!!!
Det blev en Nokia 6220 med 5megapixel kamera och 8Gb minneskort
Så nu hoppas jag inte det blir några problem med denna och att jag kommer bli supernöjd...är på laddning nu så kan inte leka med den riktigt än.
Sen var vi ju på Ikea och köpte en stor vas....blev så himla mysigt!!!
                                              
Ska se om de är nån man känner som ska till Ullared snart och som kanske kan köpa med sig ett paket "pinnar" till åt mig så blir de ännu mer ljus-hade blivit ännu snyggare. Så har du planer för en tripp dit säg gärna till=)!!??

Nu sitter jag och väntar på att maten skall bli klar- det blir änu en favvo ala Isse&Sara och de är en gratäng med tacoköttfärs,potatis och creme freach....som alltid superenkel,få ingredienser och supergott. Ska försöka lägga in receptet här i helgen så kan ni testa det...det är ett måste!!
Sitter här och smaskar.....

Köpte den här supersöta skålen i Ullared...ser ni vad det står på??!!
Men har inte vanligt godis i den än....blev en massa torkade manogbitar nu innnan maten...supergott med naturgodis- gillar nog iof torkade jordgubbar,ananas och papaya bättre....sen är ju bananchipsen med choklad "too die for"-goda....jammi!
Hoppas ni har en mysig fredagskväll...
//S

Kommentarer

Postat av: Andreas

Publicerad 2008-10-10 19:42:23

Okej, skönt med en ny mobil! :)



Ha en jätte bra fredags kväll (Fin blogg med :) )

Postat av: Frida(helmut)

Publicerad 2008-10-10 20:09:09

Tja!!

Jag ska till Ullared på onsdag...

Om du vill kan jag köpa om du vill!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela