Sara Bjersgård

mellanmål

Publicerad 2008-10-30 17:59:46 i Allmänt,

Jag har fått ett nytt favorit mellanmål....grov macka med oboy, så himla gott. Brukar aldrig äta mackor men nu hade vi inget annat så har fått tina upp de mörka mackorna som fanns i frysen. Sen tröståt jag ju igår och då rök oboyen fram...den är nog säkert snart 2år gammal men sånt blir ju aldrig dåligt. Vi är inga oboy människor men ibland är de såååå himla gott. Så har nu två dagar i rad ätit macka med skinka och gurka och ett stort glas med oboy...me like!
Ska sätta mig och förbereda inför imorn och sen skriva lite på rapporten. Sen vid 8 blir de slappar tid....blir att göra enchiladas till kvällsmat, kolla på SOS gute och criminal mindes.

Hur har er dag varit?
Behöver tips om vad jag kan klä ut mig till tills imorn.....nåt enkelt och roligt!?
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela