Sara Bjersgård

Nu har jag spunnit=)

Publicerad 2008-10-15 16:27:27 i Allmänt,

Sitter och myser under filten nu.....de spöregnar ute och är alldeles grått!!!
Blev en dunder frukost idag-hade min vanliga bas med fil, flingor och linfrön...sedan tog jag både i russin och banan- blev väldigt mäktigt men något jag skulle klara ett pass på friskis med.
Passet gick jättebra, men gud vad jag svettades....sen efteråt pratade vi med hon som höll passet och hon sa att hon hade ett av de tuffaste medelpassen av alla....hahah...så alla andra pass kommer nu bli "lätta", så det känns ännu bättre att man klarade av hennes pass=) Fick dock ont i baksida knä nästan direkt när vi började, brukar ha problem med knäna men då är de framsida, under knäet. Men hoppas de är nåt övergående, hade inte ont alls efter jag steg av cykeln...mysko,mysko!
Efter träningen tog jag en sväng förbi Nordicclub och skaffade mig ett solkort. Dom har ett erbjudande i restauranghäftet där ett 10kort kostar 150kr....så låg och stekte lite en stund innan jag åkte hem.
När jag kom hem var älsklingen redan uppe och stod faktsikt och lagade mat....blev alldeles paff. Så de var bara att hoppa in i duschen och sen smaska i sig massa massa spagetti och köttfärssås-en av mina favvisar=)
Ska försöka återuppta mitt pluggande och kanske se om jag kan läsa lite.....knappt rört vissa böckerna än.
Hoppas ni andra inte regnat bort..
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela