Sara Bjersgård

sola kanske

Publicerad 2008-10-02 18:28:42 i Allmänt,

                                      
 Är så vit i ansiktet att jag snart smälter ihop med håret......dax för att börja sola solarium??
Jag vill verkligen vara lite brun men vill egentligen inte utsätta mig för den faran de faktiskt är att sola, min mor har uppfostrat mig väl=) Men om man solar kanske 1gång i veckan så kanske de inte är allt för farligt...har ju bra pigment, är ju egentligen inte blond och har inte blåa ögon....vågar jag???! Eve var så härligt solbrun senast och blev så avis på henne..fräschisen där!
Har ju hört om de där med spray tanning...men varför ska man betala runt 300kr för färg som håller i 1vecka. Är ju superbra då man vill bli brun snabbt till ett visst tillfälle men jag vill ju vara brun jämt......får bli till att sola, lite och lagom, men gud vad min mamma kommer skälla på mig...hahahha!
//blekfisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela