Sara Bjersgård

dax att packa

Publicerad 2008-09-26 12:02:08 i Allmänt,

Nu har jag äntligen lämnat in den förfärliga slutrapporten...har nog ändrat den 40gånger den senaste veckan. Tur att jag hade mina fina vänner Frida och Lina som kunde kolla igenom den-man stirrar sig blind på sitt eget skrivande efter ett tag......
Filmen igår var superbra tyckte jag...Isse tyckte den var lite lång och seg...undra vad de kan bero på??!!=)tss
Nu ska jag snart ta och packa...åker hem till Hok vid 14tiden.....ta hand om pappa och Linus lite. Se om vädret tillåter en massa promenader ute på landet, ibland saknar man att bo så nära skogen och lite i ödemarken.
Hoppas alla får en härlig fredag....
//S                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela