Sara Bjersgård

det är nåt fel på mig!

Publicerad 2008-09-22 19:43:27 i Allmänt,

Har egentligen inte så mycket att skriva om idag för har mest sovit hela dagen-börjar bli orolig för att de är nåt fel på mig. Sov ända till kl11 idag och gick sedan upp för att plugga. Men kom aldrig igång...och när Frida undrade om vi skulle ta en promenad blev de de istället. Hade som tanke att äta lunch och sen börja plugga igen när jag kom hem. Men när jag kom innanför dörren hade Isse och min syster bestämt att äta lunch på a6. Vi kom inte hem förrens vid 16.30 ungfär och då var jag så trött att jag la mig och vilade i soffan. Kl 19 vaknade jag igen, lätt förvirrad och yrvaken, där försvann den pluggdagen.
Hoppas nu bara att jag var trött för dagen då jag har heldag i skolan imorn.....hur ska detta gå!?
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela