Sara Bjersgård

i jkpg

Publicerad 2008-09-27 22:59:11 i Allmänt,

Hej alla....
Av en konstig slump är jag hemma på Torpa igen.....min bror tog bussen in till stan och skulle på disco. Men de visade sig att han behövde legitimation och han hade glömt de hemma...så jag åkte till jkpg och ska hämta honom med senare så jag blir kvar hemma i lägenheten tills kl02, sen bär de av till Hok igen.
Imorn kommer mamma hem från Stockholm....hon har varit på kurs där till massör inom energimassage. Jag ska försöka bli hennes försökskanin sen=)
Vet inte hur jag ska kunna hålla mig vaken inatt.....
//S

Kommentarer

Postat av: Viktor

Publicerad 2008-09-28 14:54:43

Hej du!!

Jag tycker bättre om din röda bakgrund!!

Hemskt va du far o flänger...tur att våra syskon har oss minsann!

jag har skit tråkigt, pluggar o av nån anledning funkar inte msn...:/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela