Sara Bjersgård

Jammi

Publicerad 2008-09-14 13:31:11 i Allmänt,

åååå sitter och kollar på reprisen av Idol.....stackarn som är så nervös..sjunga kunde han ju! Kan inte låta bli att skratta åt allt....skojsig är de ju!
Jahopp....igår var en härlig dag, solen lyste då man vaknade och jag tog tag i mitt liv och gick en promenix efter frukost. Sedan inväntade jag att Isse skulle vakna och så lagade vi mat. Sen åkte vi iväg för en stund på Relaxen på Rosenlund. De var varmt och härligt, dock lite för mycket folk för att de skulle bli lugnt och skönt...verkar som om alla hade tänkt som oss denna lördag. Sedan bar de iväg hemåt och göra sig iordning för kvällen. Vi var ute och åt på Jensens med Annie och Johan och njöt av livet får jag allt ta och säga. Jag älskar verkligen att äta ute....
Sedan åkte vi hem till Johan och spelade Buzz hela kvällen....roligt spel de där.
Idag sov vi till 11.30 och precis ätit frukost...men vilken härlig frukost då.

Grönt te,fil med linfrön och flingor och multivitamin jucie.
Ska försöka skriva på mitt arbete idag....hoppas jag får nåt gjort!
//S

Kommentarer

Postat av: evelina

Publicerad 2008-09-15 20:23:35

ja stackers jäkel. jag hade nog me vart nervös, men de hade ju vart för jag vet att jag inte kan sjunga. :P de e bara singstar som gäller för mig.

visst e de kul me kommentarer.. =)=)

(har svarat på din kommentar under mina egna kommentarer) check it out babe.. puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela