Sara Bjersgård

diskning..

Publicerad 2009-04-02 18:23:52 i Allmänt,

Ibland är man allt för konstig.....jag får alltid sån lust att städa och fixa såfort älsklingen börjar diska......kanske är de för att jag är såååå rastlös oxå! Dax att ta fram damsugan och jaga lite dammråttor.
Visste ni att såfort man "gör iordning" hemma skapar man oordning någon annanstanns! Ni som nu läser samma kurs som jag fattar direkt*fniss* Jag har allt snappat upp en del under föreläsningarna...mohhaha!
Nä men så är de faktiskt.....då man damsuger behöver man ju el och el kommer ju från kärnkraftverk, vindkraftverk eller kanske vattenkraftverk någonstanns i din närhet. För att du ska få el krävs de att på de olika elverken skapa en reaktion eller process som bildar rörelse= det skapas en viss oreda! ......Gud vad den här tentan kommer gå bra......*positiv,positiv,positiv*
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela