Sara Bjersgård

Hjälp mig...

Publicerad 2009-04-23 22:33:53 i Allmänt,

Sitter och kollar på både gamla och nya bilder och funderar på hur jag ska klippa mig nu nästa vecka. Ibland är jag nöjd med att ha de blont och kort. men den blir jag även sugen på att färga de mörkar igen. Ibland är jag trött på att ha de kort och skulle vilja ha långt blont hår igen eller kanske ska jag ha de långt och färga de brunt?????
Hjälp mig att bestämma mig! Vilken frisyr tycker ni jag passar bäst i???

    

  

Kanske ska jag raka av allt eller testa någon crazy färg....de är väl typ de jag inte testat än=)
//S

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2009-04-23 22:37:29

jag tycker du passar bättre i de blonda håret...

Postat av: Linda

Publicerad 2009-04-24 12:55:44

jadu de är alltid lika svårt... Jag tycker du passa i blont är fint nu te vår å sommar me..

Postat av: Lina

Publicerad 2009-04-24 13:25:08

Blont kort tycker jag var supersnyggt!! Ses snart! Kramar

Postat av: eve

Publicerad 2009-04-25 10:51:14

du ska inte testa ngt nytt då? kort o mörkt? :) tror jag skulle bli super..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela