Sara Bjersgård

ledig.....typ!

Publicerad 2009-04-10 10:10:24 i Allmänt,

Ååå de är fredag, man är ledig och solen skiner. Vad härligt de hade varit att bo på landet nu och kunna sätta sig ute och sola och samtidigt plugga. Idag kommer jag sitta här i min lilla "bunker" aka lägenheten och känna mig instängd och rastlös......suck!
Ska försöka ta mig en långpromenix i eftermiddag så jag får lite frisk luft mellan allt läsande och inmatande av kunskap.
Som vanligt vaknade jag allt för tidigt för att ha sovmorgon och har redan hunnit läsa nyheterna på nätet och den dagliga rundan av alla bloggar (beroende). Nu ska jag försöka läsa de sista som jag inte hann igår och sen börjar tentaplugget......kommer hålla på med detta tills ikväll!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoppas ni får en underbar fredag och att ni kan njuta av vädret
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela