Sara Bjersgård

måndag

Publicerad 2009-04-27 17:58:33 i Allmänt,

Uch vad måndagar är jobbiga fast jag egentligen inte har slappat alls i helgen så är måndagar jobbiga mer psykiskt. Men min dag har varit väldigt bra ändå. Vi i gruppen tog lite sovmorgon och möttes upp vid 10 för att planera de sista till vår lektion vi ska ha imorn-ska li riktigt kul! Gick hem sen och lunchade och begav mig ner på stan. Har slutat äta zink-tabletterna då de inte hjälpte nåt och ska nu testa lite extra tllskott av B5 vitaminer. De bästa med dessa är att de inte finns några biverkningar utan de kroppen behöver tas upp och resten kissar man ut.....tanken har även slagit mig att det skulle kunna vara så att min kropp inte lyckades ta upp zinken alls och att de kan vara ett annat grundläggande problem....hmm...svårt de där!
Vid 16 var de dax att snygga till sig inför bröllopet och jag coh älsklingen gick och klippte oss. Jag fick en sån där övertrevlig kille som egentligen inte lyssnade ett skit på vad jag sa...hahah
Ungefär såhär lät samtalen.....
Jag "-jag ska på bröllop på lördag så de ska bli skönt att bli lite fräsch inför de, min kusin som ska gifta sig"
Frisören-" ååå va trevligt"
Jag-" ja, jag var på möhippa i lördags och hade de superskoj"
Frisören-" jaha va skoj- vem är de som ska gifta sig?"

hmmmmm......sa jag inte just de?! hahahahhaha. Blev iaf väldigt nöjd med frisyren och han klippte verkligen upp de där bak och behöll mer längd där fram idag så har en riktig bob nu!
Nu ska jag snart ta bussen upp til Ekhagen och umgås med min syster. Vi ska t.ex. våga oss på att vaxa mina ben. Skulle egentligen gå till en salong till en av Annies kompisar men hon jobbade inte denna veckan så gör de själv nu och går dit nästa gång innan sommaren där.

Hoppas ni har haft en härlig måndag
//S

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-04-28 13:36:26

BILD!!! Vill se hur det blev ju!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela