Sara Bjersgård

min framtid...

Publicerad 2009-04-07 17:10:42 i Allmänt,

Nu har jag precis gjort valen för vad jag ska läsa i resten av min lärarutbildning......huuuu va spännande! Blev så att jag valde idrott,lek och hälsa först och sedan läser jag sisa terminen lärande 3 med examensarbete...... Har ju redan gjort valet att läsa specialpedagogik efter sommaren. Men redan ska man göra valen för 2010....känns så himla långt fram ju!
Men nu är de gjort och nu ska jag försöka kolla på några små föreläsningar på nätet. Kanske orkar jag läsa lite ur de jag fick kopierat idag.....tack Jessica!
Borde oxå gå en promenad men hinner ju inte de...haft en sån lång dag i skolan idag och plugg måste prioriteras. Men imorn måste jag ut och gå eller springa kanske.....japps!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela