Sara Bjersgård

torsdagen.....

Publicerad 2009-04-02 18:13:43 i Allmänt,

Gud va denna vecka har gått fort....svisch så var den förbi! Idag blev de tidig uppgång och förmiddagen full med föreläsningar..var rätt intressant idag om miljöutveckling....de är rätt skönt oxå då många av föreläsarna tar upp samma saker. Nu inför tentan känns de som man får bra upprepning på olika grunder och förhoppningsvis sätter de sig lättare då. Har fortfarande inte fått min bok så har knappt kollat/pluggat inför tentan. Men såg på nätet nu att den är iväg skickad och borde komma imorn...gött! Men de är svårt att börja plugga än då alla föreläsningar, till och med torsdag, kommer ingå i tentan och de är inte förrens tor em man riktigt kan ta itu med allt och få en helhet. Dock har jag som mål att läsa ut "hållbar utveckling"- boken i helgen och fört anteckningar av den.
Vi slutade vid 11.30 idag och då begav jag mig direkt till friskis för att köra ett pass- blev station 55. är en stationsgympa som håller på i 55min...helt logiskt va!=) Var redan helt döö i ryggen och lite i armarna sen igår men klarade ändå av allt bra. Var dock lite föör mycket hopp och skutt i slutet så mina knän klarade inte riktigt av de.....hoppas inte jag får ont imorn.
Efter de blev de en promenad i solskenet hem....så härligt att bara kunna gå i tjockatröja(å solbrillor) på sig. Under eftermiddagen har älsklingen och jag varit på maxi och storhandlat...jammi! Vi köpte till och med kol och kött för att kanske grilla imorn.....jag tycker de är lite tidigt men älsklingen envisades! Av någon konstig anledning fick jag även med mig ett glasspaket hem med banansplit glassen jag älskar så.......hjälp!
Vi tog oss även den första pinnglassen/gb-glassen.....den nya solero...den lär de bli många gånger i sommar...jammi!


Hur gör ni för att njuta av våren, värmen och solen??
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela