Sara Bjersgård

dagen....

Publicerad 2009-02-26 19:43:42 i Allmänt,

Min dag har varit väldigt bra......haft en härlig dag med barnen på praktiken, dock tråkigt att in handledare fortfarande är hemma/sjuk. Hoppas hon kommer imorn så vi hinner prata lite. Nästa vecka hade jag tänkt att skriva på mitt åtgärdsprogram men vill bolla lite ideer som man kan ha som åtgärder med henne innan jag börjar skriva.

Efter praktiken gick jag bort till min kära syster och vi drog oss ner mot stan. Där köpte vi först en fin,fin present till vår yngsta kusin som fyllt 19 och som skall firas imorn.(även vår mellersta kusin skall firas). Sen satte vi oss på Waynes med varsin macka och en chailatte för mig och en caffelatte med vitchoklad för syster. (laktosintolerant var de ja.....*ler*)
(Vi var tvungna att fika mamma.......=)

Nu sitter jag åter i min ensamhet då Isse precis åkte iväg på möte/träning och jag ska försöka sysselsätta mig med nåt. Precis betalat lite räkningar och ska nog ta mig nåt litet att äta. Min "kycklingmedpersikoröra"-macka var väldigt mättande!
Nu ska jag kolla om Karin vill spela patiensduellen med mig över msn......we love!

Måste ju även påminna om att de är Criminal minds ikväll...missa inte!!!
//S

Kommentarer

Postat av: b

Publicerad 2009-02-26 22:09:16

vinkade du? tyckte jag såg någon vinka, men ville inte riktigt ställa mig och glo in för att se vem det var, hehe. :)



går det bra på vfu:n?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela