Sara Bjersgård

hemma..

Publicerad 2009-02-20 14:25:47 i Allmänt,

Härligt att vara hemma redan kl13 en fredag....me like!
Dagen gick så himla fort idag och jag och min handledare fick äntligen tid till att prata lite...toppen!
Nu ska jag ta mig en apelsin och kolla färdig på Oprah. Sen ska jag ut och gå en promenix.....
Älsklingen kommer inte hem förrens senare i em/kväll och jag är redan rastlös....ska nog packa lite sen inför imorgon och kanske sätta mig coh läsa i en bra bok. Måste hinna läsa ut "ökenblomman återvänder" nu innan onsdag nästa vecka då lånetiden är slut då......ska ju även få låna "flyga drake" av Viktor med nu, ska bli så kul att läsa den äntligen.
Hoppas ni har haft en underbar fredag
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela