Sara Bjersgård

najs...

Publicerad 2009-02-03 14:34:21 i Allmänt,

Härligt att vakna upp i morse och se att håret nästan ligger lika fint som igår......me love!
det är en konstig känsla nu när jag alltid måste ha håret nerläppt då de inte går att sätta upp en helt vanlig toffs längre. Går fortfarande och pillar i håret hela tiden och försöka vänja mig vid tanken liksom.

Idag hade vi föreläsning på förmiddagen och den var så tråkig så redan efter rasten satte jag och Hanna oss med våran redovisning tills fredag....nu är vi typ färdiga och ska bara öva,öva,öva på vad vi ska säga så de inte låter som vi läser innantill.
Är nu hemma och har ätit lunch....skulle kunna äta vad som helst, så himla malig idag. Sånna här dagar är såååå jobbiga då man bara tänkter på mat och försöker hålla sig ifrån köket.
Ska sätta mig med min nyinköpta bok "Perspektiv på specialpedagogik" med min nya blåa överstrykningspenna....åå va spännande=)
Blir nog en sväng till solariumet idag med...vi får se om jag orkar och vad de blir för planer för kvällen.
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela