Sara Bjersgård

ååååå

Publicerad 2009-01-14 21:56:11 i Allmänt,

Kollar på den nya serien Hopkins.....sitter och gråter då de mest handlar om människor som ska operera hjärnan av olika anledningar. Det har varit min stora farvåga att jag ska få en hjärntumör.......ryser bara av tanken. Tror de sitter i efter en vän till oss fick en hjärntumör bortopererad när han var 17........de gick som tur var relativt bra då han bara har få biverkningar. Dock är dom så allvarliga att han inte har nån mättnadskänsla och sedan problem med ena ögat att han inte fick ta körkort när han fyllde 18.....!
Men för nått år sen fick jag en remiss till röntgen då jag hade konstiga huvudvärkar och de var skönt att få de gjort....nu vet jag att de inte finns nåt onormalt. Fast man skulle bra gärna vilja göra en helkroppsröntgen då jag ibland blir en hypokondriker och inbillar mig saker.
Men är vi inte alls sånna ibland??!!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela