Sara Bjersgård

ååååå

Publicerad 2009-01-29 10:37:15 i Allmänt,

Har ringt till CA nu och klagat på kylan igen.........
Skickade ett argt mejl redan i oktober/november om att de var svinkallt och fick till svars att de skulle kolla upp detta. Inget har hänt och då jag var ledig idag passade jag på att ringa denna gång. Det jag fick till svars var inget roligt.....tydligen har de alltid haft detta problem med dessa lägenheter och de finns inget de kan gör åt det.......därför ska vi börja leta efter ny lägenhet!!! Detta har jag bestämt just nu då jag inte orkar bo en vinter till med tjockatröja,duntofflor och filt. Man kan ju inte leva som man vill i sin egen lägenhet....så ska de ju inte vara. Ska bara få medhåll från Isse så får vi börja ringa runt. Jag vill ju egentligen flytta då jag tröttnat på denna lägenhet men älsklingen tycker de är jobbigt att flytta så blir svårt att övertala honom. Men tror han oxå tröttnat på kylan och han kanske är sugen att byta läge med.

Nu är de dax för mig att äta lite frukost och sedan börja plugga. Har mycket som ska göras idag.
//S

Kommentarer

Postat av: big sis

Publicerad 2009-01-29 12:45:31

Jag vet en lägenhet som ni kan köpa på ekhagen men då får ni renovera ordentligt... Ni kan ju få hjälp kanske ;) Det är en två i markplan med uteplats typ... Har inte sett den själv ska dit i helgen tror jag... Om ni vill får ni haka på. Vi kan ju höras på tele...

Postat av: b

Publicerad 2009-01-29 13:27:16

flytta ifrån torpa?:(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela