Sara Bjersgård

härligt...

Publicerad 2009-01-15 22:01:58 i Allmänt,

Nu har jag varit och tjänat pengar....tss...gick jättebra ikväll så då har man en trevlig känsla efteråt när man kommer hem=)
Ska snart gå och kojsa då jag ska upp relativt tidigt imorn (på min lediga dag) och åka hem till Linda. Hon var i min första studiegrupp på HLK och alla vi i gruppen blev så himla tajta (bra sammanhållning) men då hon blev gravid tog hon ett uppehåll från studierna och nu träffas vi väldigt sällan. Hon fick en liten söt son och ska nu dit imorn med Simon (en av de andra gruppmedlemmarna) med sin son och hälsa på dom igen. Var ju flera månader sen sist........
Beroende på hur länge vi stannar där så får vi se om jag och Lina hinner med en sväng på gymmet imorn med. Sen blir de kalas på kvällen med god mat och eventuellt utgång.....kanske blir de bara jag och Lina, men vi ska nog kunna övertala dom andra=)
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela