Sara Bjersgård

lördagen....

Publicerad 2009-01-31 20:16:53 i Allmänt,

Haft en underbar dag idag......
Började med att jag fick en härlig sovmorgon och sen begav vi oss upp till A6 för att spana in reorna där uppe...älsklingen ville shoppa lite. Såklart hittar jag saker oxå fast jag inte borde....tss

Denna snygga hoodie köpte jag på Carlings...199kr. underbart skönt med rosa silkigt material inne... sååå mysigt. Den var även en väldigt stor och fluffig så kunde köpa en i storlek XS!!!! och den sitter perfekt....haha.


Isse hittade även en supersnygg skjorta som han ska ha på sin 25års fest på lördag.
Sedan nu i eftermiddag har jag bara umgåtts med min Karin......tiden går så himla fort...för fort.
Men vi gick en sväng först..ner mot stationen och sedan längs med vätterstranden och sedan tillbaka mot centrum. Blev sedan en fika på Claras.

Blev en Chai caffe latte för mig och en underbart god blåbärspaj!


Karin tog en häftig cappocino med after eight.....smaskig och den såg så fin ut=)


Nu har vi pratat ikapp oss lite och de var behövligt....
Men dock känner jag att vill åka upp till sthlm så snart jag bara kan och har råd med en hel helg. Thats the best friendtime you can get!
Tack för en trevlig dag vännen.


//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela