Sara Bjersgård

mitt i veckan..

Publicerad 2009-01-22 18:04:11 i Allmänt,

Har ni tänkt på att torsdagen egentligen är mitten av veckan fast man alltid pratar om onsdagar då=)
Har haft en riktig slapp eftermiddag och är alldeles varm och känner mig febrig efter att ha legat nerbäddad under filten nu några timmar.
Men måste masa mig upp nu och hoppa i träningskläderna....dax för Kibox kl19.....idag är de även intruktören Johan som håller i passat och han är så himla rolig...jag och Lina brukar alltid skratta gott åt alla hans uttalanden...=)
Igår var som sagt en riktigt stressig dag med skola,spinning och sen umgås med vännerna.....vi hade supertrevligt hos Jeanette och åt god mat och spelade spel....testade "värsta språket" och de gav många skratt....dock gick de skitdåligt för mig....*tår*
Imorn blir de full fart igen med skola på förmiddagen, hem och äta och sen åka till taberg och jobba. Sedan åker jag kanske(om dom är kvar då) direkt hem till Lina där tjejerna ska samlas och prata utlandsresa.......för den ska ju jag med på......jippi=)
Nu ska jag försöka fjäska för älsklingen om att han kanske kan åka lite tidigare så jag slipper gå i mörkret
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela