Sara Bjersgård

vårdcentralen

Publicerad 2009-01-26 18:29:47 i Allmänt,

Tillbaka från vårdcentralen och de tog en faslig tid. Var nästan där i 1½ h. De började med att ta ekg på mig och som tur var var hjärtat bra.....så skönt att veta. Sen fick jag träffa min läkare och vi pratade symtom och vad de kunde vara....så roligt då man alltid får rabbla upp hela sin livshistoria typ=)
Han trodde de kunde vara dubbla hjärtslag som var problemet och att detta hade skapats av stress...dock känner jag mig inte så stressad nu efter jul utan de var ju innan bara. Om det är det så kommer de gå över av sig själv och de vore ju skönt.
Han var väldigt konfundersam av vad de kunde vara dock och gick och frågade en kollega...satt i en evighet och väntade. Men han visst inte mer heller men de bestämde att jag skulle ta massa prover för att se om jag har en infektion i kroppen som har satt sig vid hjärtat eller så. Sen frågade jag om jag kunde ta de där blodprovet för sköldkärteln som jag ändå skulle ta denna månad nu samtidigt och då gick min läkare iväg igen för att fråga min tidigare läkare om detta. När han kom tillbaka hade han även diskuterat mitt fall med min gamla läkare och han trodde de kunde vara en cellförändring (med ett konstigt namn) vid luftrören typ...fattade inte de där riktigt. Ska upp till ryhov imorn för hjärt- och lungröntgen och sedan ner till Hälsan 1 och ta massa prover.....jippi vad roligt!
Men hoppas att allt blir bra till slut och att jag snart kan börja träna igen........tsss
//S

Kommentarer

Postat av: Kristina

Publicerad 2009-01-27 15:35:52

Hej!

Hoppas att du blir bättre snart också. Inget kul att hänga på vårdcentralen. Allt tar ju så lång tid där. Vore roligt att ta en fika snart när vi båda tillfrisknat.

Vi hörs

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela