Sara Bjersgård

godmorgon...

Publicerad 2009-06-17 08:56:38 i Allmänt,

Godmorgon mina vänner!
Uppe med tuppen riktigt idag då jag hade bokat tvättid mellan 6-10.....torktumlar de sista nu=)
Kunde inte sova igår heller då jag var så upp i varv och hade sjukt ont i benen....kändes som den växtvärk jag hade som liten, då jag grät av smärta, var nog dagens ansträngningar som tog ut sin rätt. Så tur att man har en älsklingen som kan massera.....=) De konstiga är att idag känner jag inget i benen.....

Idag står en massa annat skoj på schemat. Vid 10-tiden kommer systeryster hit och så ska vi åka en liten sväng och kolla 18års present till lillebrorsan som fyller på lördag. Kanskw blir de lite annan shopping med.
Ikväll ska vi hem till Lotten för att dela alla kort vi tog i Korfu och bara umgås......konstigt att inte träffas varje dag nu.

Vad ska ni hitta på denna onsdag?
Solen skiner och fåglarna kvittrar utanför...underbart!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela