Sara Bjersgård

måndagen...

Publicerad 2009-06-22 21:58:49 i Allmänt,

Började dagen med en powerwalk i solskenet.....väldigt fridfult och skönt att börja dagen med. Sedan begav jag mig ner mot stan och hem till Lina. Där blev de lite fika och Annie hade kommit in till stan med från metropolen Skillingaryd*tss*
Vi tog oss även en sväng på stan, då massor av affärer hade stor rea nu. Som vanligt hittade jag massa fint=)

Imorn ska jag jobba och jag känner verkligen inte för det. Jag har 3 dagar nu (tis,ons,tor) som jag jobbar och heldagar, alltså inga andra planer förrens fredag. Vet att de kommer gå snabbt dit, men man vet aldrig om de blir 3 lätta dagar eller 3 jobbiga,krävande dagar.....så därför går man och funderar på hur de kommer bli,nu långt innan man ska dit....¨tänker för mycket tror jag!=/ Men är ett bra jobb när man väl kommer dit....man hittar på massa skoj, kommer ut på promenader,lagar mat m.m. Ett socialt jobb, som jag verkligen behöver.

Kanske dax att kojsa snart....inget bra på tv idag heller....vad är detta!?
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela