Sara Bjersgård

mysig gårdag...

Publicerad 2009-06-03 11:10:01 i Allmänt,

Hade en supermysig dag igår!
Vi åt väldigt god mat på Piren och tjötade en massa....tyvärr var ljudvolymen rätt hög så de var svårt att höra alla, då vi var rätt många. Därför gick vi som kunde till Johans cafe sen efter för att fortsätta tjöta och äta lite "efterrätt" där istället. Där kom vi fram till att man vet så lite om varandra egentligen fast vi gått så länge tillsammans. Tex att jag och Hanna har båda lillebröder som fyller 18år den 20/6....väldigt komiskt!

                   Malin & Jag                                           Jessica & Hanna

Idag är inget speciellt planerat förutom att tentaplugga de sista.......imorn gäller de ju! Känner mig dock rätt säker och de är en lurig känsla. Kanske är jag för säker så de kommer gå skit eller så kan jag de jag behöver.......men ska ändå försöka kika på anteckningarna och böckerna idag. Just nu känns de inte som jag får in så mycket mer!
Hoppas ni får en bra onsdag...
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela