Sara Bjersgård

Resan är bokad....

Publicerad 2009-06-02 23:47:19 i Allmänt,


Nu är resan bokad och på lördag åker vi girls till Korfu, Grekland!
Vi åker från Landvetter på kvällen och sen kommer vi hem natten till söndag den 14/6.
ååååå vad skoj de ska bli och nu har jag även läst på om stället. Är ett rätt lugnt, pitoreskt ställe med en av Korfus bästa sandstränder.......inte så mycket uteliv alltså men underbart att sola och bada........toppen tycker jag. Hoppas dock att utbudet på restauranger är rätt stort så man kan testa nya ställen varje dag......=)

Såhär ska vi bo.....


Här är stranden vi kommer steka vid varje dag.......ser de inte för härligt ut!?


Nu ska jag bara överkomma min otroliga flygrädsla så kommer detta bli underbart!! Men uch vad jag kommer drömma om flygkrascher nu tills vi åker.........hata! Hoppas jag kan låna nån av tjejernas hand när vi lyfter......uch och fy vad jobbigt annars!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela