Sara Bjersgård

halsont..

Publicerad 2009-03-17 11:45:59 i Allmänt,

Fortfarande ett rivjärn i halsen.....men är glad att jag är pigg annars. Så har ägnat hela förmiddagen åt att dricka honungste men inte ens de verkar hjälpa. Blir kanske en sväng förbi apoteket efter skolan och se om dom har nåt bra.
Annars blev de uppgång rätt tidigt då älsklingen gick upp då.....har suttit och läst om hur politiken har inverkan på skolmiljön och påverkan på "barn med behov av särskilt stöd"-undervisning......supertrist! Efter skolan ska jag ta mig an salamancadeklarationen.......jippi!
Såg att jag även MÅSTE färga min utväxt idag.....har låtit de växa lite för mycket nu=) Så förhoppningsvis hinner jag de med.
Borde verkligen gå en promenad i vårsolen oxå......men de lär jag aldrig hinna! Men jag mår bra.....superbra, älskar denna tid på året då man börjar känna sig extra pigg och får känna solen värma mot ansiktet. Kanske är vi inte där än men de kommer, med rasande fart........me love!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela