Sara Bjersgård

sista dagen i veckan...

Publicerad 2009-03-29 19:37:38 i Allmänt,

Härlig söndag de har varit....
Tog en lånnnng sovmorgon och verkligen sov tills jag vaknade, typ! Sen åkte vi iväg till Isses föräldrar och firade hans bror som fyllde år idag, blev god mat och annat trevligt. Tyvärr var Isse tvungen att åka ner till jobbet vid 15 så blev en kort visit. Efter att han lämnat av mig tog jag en härlig promenix i de härliga vädret. Under morgonen var de ju så himla trist väder men sen sprack de ju upp och solen sken. Tog på mig västen och solbrillorna.....ååå va härligt!
Under kvällen har jag bara slappat framför tv:n och även plockat ihop allt som behövs till del-kursstarten imorn. Känns bra att vara lite förberedd för en ny del. Imorn börjar en intensiv period om miljö i 5veckor....tentor skall göras, redovisningar och mycket mer. Alltid spännande med kursstarter då man här får en uppfattning om hur kursen kommer se ut, just nu gissar man sig ju bara till en massa saker.
Funderar på vad jag ska äta till kvällsmat medan jag kollar på Gossip Girl...bra serie de där!
Snart är de ju Wipeout oxå.........skönt att kunna skratta en massa en söndagskväll!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela