Sara Bjersgård

sugen...

Publicerad 2009-05-27 17:27:03 i Allmänt,

åååå jag är så sugen på att shoppa........jag vet inte vad som flugit i mig men sitter och tänker på alla fina kläder som ligger i affärerna och bara väntar på mig!! Tror ni inte att de är så*blink*
Har bestämt mig för att köpa en massa saker efter vi har beställt resa.......Vi bokade ingen i måndags då de inte fanns någon vi riktigt kände för och så hoppas vi att de går ner ännu mer i pris. Kollar man på restresor som är några dagar framåt ligger de runt 1000-lappen....så vi sa att vi ska hålla ögonen öppna och gå in och kolla med jämna mellanrum och ringa varandra ifall vi hittar nåt bra. Men egentligen behöver vi inte ha så stor framförhållning då vi alla vet att vi är lediga och bara kan packa och åka iväg. Såg en resa som var avresa om 2dagar där de var sueprfint hotell med allinklusiv för ca 3000kr......kanske kan vara ett tips för den som är sugen=)
Det är alltid en massa saker man behöver ha med sig utomlands som jag måste köpa .....nån snygg strandklänning, lediga shorts,nån tunika kanske,nya flippflopps,solkräm....ja...finns ju massa!

Hade ju även tänkt och fynda en massa under Kalajs på lördag......älskar marknad där de säljer ut massa krimskrams....ååå vad skoj det är! Hoppas ni ska dit med.......är ju en sån härlig folkfest varje år. Hoppas jag får Viktor (japps Viktor, nu bestämde jag åt dig) att gå med under dagen,blir nog även Rixfm på kvällen....ska bli kul.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela