Sara Bjersgård

tisdag....

Publicerad 2009-05-19 19:35:52 i Allmänt,

Haft en skitdag idag............
Haft föreläsning hela dagen med vår 67 åriga danska religionsvetare.....förstår knappt nåt av innehållet eller vad han säger heller...hahah. Men han är ändå väldigt trevlig och kan skojar till de ibland......
Fick en fruktansvärd huvudvärk innan lunch och inget hjälpte. Trodde de berodde på att jag var hungrig men hjälpte inte.....som tur var slutade vi vid 14.30 idag istället frö 16.30 så orkade med hela dagen och gick sedan hem och slängde mig i soffan. Funderar kanske på om de är vädret och att de var lite åska i luften eller så.....visade sig ju att Frida oxå hade samma huvudvärk som jag....ont över ögonen och tinningarna!!=)

Men är ändå glad för att de är tisdagkväll för nu är jag ledig ända till måndag...jippi! Dock så ska jag ju läsa en massa men behöver inte passa nåt speciellt nu på flera dagar. Så vill någon hitta på nåt skoj dessa dagar så säg till=)

//S

Kommentarer

Postat av: b

Publicerad 2009-05-19 20:50:26

är det HC du menar måntro? :) Han är härlig han. Efter ett år förstod jag på ett ungefär vad han sa, hehe.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-19 22:03:48

Ring mig imon så kan vi väl hitta på nåt...! Eller någon av de andra dagarna... Är ju morsdag med snart.. borde kanske prata om det.. jag har ett förslag...!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela