Sara Bjersgård

hjälp....!

Publicerad 2009-11-29 16:25:52 i Allmänt,

Sitter uppkurad i soffhörnet och mumsar på 72% Anthon Berg- choklad och torkade jordgubbar och försöker vara kreativ. Ska försöka skriva ihop ett personligt brev.......men vad ska man ha med?? Aldrig gjort detta innan och därför helt idelös på vad jag vill att det ska stå. Någon som skrivit många personligabrev och kan ge mig tips om vad som är bra att ha med??
Skiten ska även vara på engelska....jippi!
                                                                                                                            //S

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-11-29 21:20:52

Jag har inte vågat börja än... kommer nog va lika idelös jag med =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela