Sara Bjersgård

Shopping i Stockholm

Publicerad 2009-10-13 19:17:59 i Allmänt,

Blev en del shopping i helgen, då vi under söndagen begav oss till Nackaforum....mega mega mega stort köpcenter! Under våra 6h vi var där avverkade vi nog max 10 affärer......vilket bevisar att vi var länge i alla och hittade massa skoj.
Här kommer massa bilder på allt skoj jag fick köpt.....


Vanliga mörka jeans.....mycket behövligt!

Hittade denna underbart fina tunika/klänning på min nya favvoaffär- New Yorker!


Hittade en plattång för 199kr hos en frisör.....tog den direkt!(min andra är 6år gammal)


Nytt partylinne




Köpte stövlar och ett par fodrade sneekers- allt för en 500lapp=)



Har ni sätt nått sötare eller??......


Köpte ny foundation och fick då med en concealer....me like!


Köpte även 4par ringar som jag kollat länge på....(bara 3 av dom på bilden)


Ny finkofta med underbara fina detaljer....rea på lindex=)



Ja de var den shoppingrundan....supernöjd med allt och urfattig som vanligt..haha. Men de var de helt klart värt!
                                                                                                                    //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela