Sara Bjersgård

helt mör...

Publicerad 2010-02-03 16:11:56 i Allmänt,

Jag lever och mår bra......
Har verkligen haft så mycket att göra så har inte hunnit sätta mig ner och skriva. När man inte längre pratar med Viktor på msn varje dag eller hinner läsa alla bloggar dagligen, vet man att de är mycket att göra och att jag knappt hunnit sitta vid datorn=)
Förra veckan började jag min nya kurs med Idrott, lek och hälsa. Ibörjan var de mycket mycket information och massa att fixa. Jag har redan planerat upp 2 lektioner, hållit i 1, skrivit en lektionsplanering med litteraturanknytningar, fixa material och planerat upp redovisning till den andra....imorn är de redovisning innan vi åker till Vemdalen på söndag och blir borta i 1vecka.
Mellan detta har jag hunnit träna volleyboll, kibox, 3pass idrott i skolan, jobbpass 8-19, kompisträff med Karin, Längdskidåkning och mys hemma i Hok, Fika med Lina & Anna, föreläsning i skolan, fixat det sista till stipendiet.....

Hade en toppenhelg verkligen som bjöd på massa skoj. I fredags efter skolan kom Karin in till stan. Vi gjorde våfflor (gud vad gott det är), var en sväng på stan, lagade mat och hade filmmys. På lördagen var det uppstigning 06.00 för jobb i Taberg med heldag med massa stoj. Var väldans trött på kvällen men bestämde mig ändå för att åka hem till Hok tidigt på söndagsmorgon. Där stod längdskidor på schemat på förmiddagen och sen mys till sen em.

Nu ligger jag i soffan helt utslagen. Haft ännu ett idrottspass i skolan som är mellasn 9-12.30.....helt sjukt mycket spring, snabba ruscher och mycket benstyrka=tröttis!
Har inget planerat för kvällen förutom att fixa ett par björnöron att sätta i ett diadem som jag skall ha till vår redosvining imorn! Men annars blir de äntligen en lugn kväll.....me love!

Hoppas ni haft en bra vecka och helg

                                                                                                                             //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela