Sara Bjersgård

ny vecka...

Publicerad 2010-02-22 10:51:03 i Allmänt,

Måndag och solen skiner.....dock såg jag nyss på vädret att mer snö ska komma i eftermiddag!!!!!!!!!!!!!
Jag trodde igår att min lektion idag skulle ställas in då alla idrottshallar i Jönköping är avstängda, men idag är tydligen alla fortfarande avstängda förutom idrottshuset som vi är i. Jag är både glad att få ha lektion då de är rolig träning men hade inte tackat nej till en ledig dag heller=)
Ska försöka plugga lite idag med...har 5 av 13 frågor kvar om ens ledarskap....frågor som är riktigt krångliga att svara på.
Nu ska jag försöka laga lite lunch, fast jag precis ätit frukost......
Hoppas ni får en toppendag

                                                                                                                                          //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela