Sara Bjersgård

Slutkörd....

Publicerad 2010-02-23 18:35:34 i Allmänt,

Jag är såååååå trött just nu och de liksom kryper i låren på mig. Idag mådde jag mycket bättre, trots att jag känner mig lite svag.
Idag stod de både skridskor och curling på schemat. Tog mig till Smedjehov tillslut (åkte fel såklart) och körde 2h pass på skridskorna.....hade sjukt ont i fötterna då man är så ovan vid att åka. Tyckte det gick relativt bra, då jag inte åkt på år och dar och har aldrig varit bra heller.
Efter var det rally hem för att lämna bilen och byta om och bli upphämtad för att sen åka för att äta lunch med tjejerna i klassen....vid 13 drog vi igång med curlingen. Efter ytterligare 2h där så var jag och nog de flesta sjukt trötta.......men gud va skoj de är att curla, och gick väldigt bra för mig oxå!

Nu har jag hunnit med att skriva om min redovisningtext också och övat lite till vår fina powerpoint vi ska ha imorn......kommer bli en rolig redovisning då dom ville att man skulle göra den levande och rolig, så imorn kommer jag gå till skolan i fotbollskläder=)
Ska se om jag även orkar skriva lite på en annan uppgift ikväll med, dock satsar jag på att kojsa redan vid 21 för optimal skönhetssömn...me love!

                                                                                                                                            //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela