Sara Bjersgård

Jag lever...

Publicerad 2010-01-25 17:33:32 i Allmänt,

Helt glömt bort att blogga denna helg.....sorry!
I fredags hade jag en toppendag verkligen.....tränade lite med min syster på morgonen och sen blev de en sväng på stan. När jag väl var hemma vid 16-tiden var jag sååå trött att jag tog mig 1h vila....ni som känner mig vet att jag inte blir särskilt mycket piggare av powernaps utan blir tröttare och mår bara dåligt....
Men på kvällen skulle jag till Lina för att fira henne...så de var bara att försöka bättra på sminket, göra nåt åt de stripiga håret (vill ha mer hår!!!) och byta om.
Kvällen bjöd på massa god mat, gott att dricka och massa lustiga samtal....det är roligt de där när tjejkompisar sitter och pratar.....man kan prata om precis allt=) Vid 03.00 var jag hemma.....mycket rolig kväll!
Lördagen bestod av slapp i soffan, sov länge och plockade i lägenheten lite....
Min söndag bestod av jobb i Taberg....var ett tag sen man jobbade nu och var skoj att träffa alla igen (fått avboka jobbtider pga sjukdom och skolan)...... Fick även min julklapp från cheferna, jättefina glögglas och skålar...me like!
Idag var det kursstart och dagen börjar med att den enda jag kände som skulle gå samma kurs messar och meddelar att hon är sjuk! Så kände mig rätt ensam. Men kursen verkar bli skoj och mycket som bestämms nu idagarna. Redan imorn skall man bestämma vilka man vill bo med i Vemdalen...så de blir spännande! Alltid efter en kursstart är man super seg och trött i huvudet liksom.....men nu ska jag äta lite och sen byta om för volleyboll. Ska bli intressant att se vilka som fortfarande är kvar och vilka som är nya=)

Hoppas ni haft en bra start på veckan
                                                                                                                                //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela