Sara Bjersgård

Tårfest...

Publicerad 2010-01-04 15:00:46 i Allmänt,



Såg denna fina film igår....jag grät och grät och grät så jag fick skavsår under ögonen. Den var så himla hemsk, fin, sorglig och bra, allt på en gång. De värsta var att de inte var en sån där film där man gråter i slutet, utan jag grät redan efter 10min och så höll de på sen. Helt klart sevärd film och kanske skall ses ensam om man vet att man har lätt att gråta och tycker, som jag, att de är jobbigt att gråta bland andra....Dock fick jag tillslut sällskap då Isse började bli orolig för mig ett tag och kom för att hålla om mig=)

                                                                                                                                   //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela