Sara Bjersgård

ett litet bildregn!

Publicerad 2010-07-14 22:53:01 i Allmänt,

Har ikväll äntligen laddat över massa bilder från min kamera.....därför bjuder jag nu på ett litet bildregn=)

Afterwork med fina vänner en varm fredagskväll



Jag har shoppat skor...3 för 2=) Jag lever i mina bruna sandaler...love!


Jag lever även i mina jeansshorts (99kr- H&M)..älskar sommaren!


Jag och Jeanette busade på Skara sommarland en heldag.....underbart skoj! Man blir aldrig för gammal för sånt....


Fixade iordning mina naglar nu när jag legat sjuk....det är väl det mest produktiva jag gjort!


Har även försökt fylla i papper för att ansöka om Visum till Filippinerna.....måste ha min Lina till hjälp,krångligt!


                                                                                                               //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela