Sara Bjersgård

sjuk/frisk!

Publicerad 2010-07-14 22:35:49 i Allmänt,

Känner mig mycket bättre nu och börjar långsamt komma tillbaka från "sjukan". Jag nyser och snorar fortfarande och är inte alls lika pigg som jag brukar men tror jag orkar jobba imorn...!
Har haft psykiskt jobbiga dagar nu då jag ligger inne och svettas som en gris men kan inte åka och bada eller sola som jag älskar att göra.....utan jag ligger i soffan och har gjort mest ingenting alls. Jag är så avis på alla som kunnat steka och bättre på brännan och åka iväg och bada-jag som hade planerat massa på mina lediga dagar nu! Så nu hoppas jag att värmen stannar tills nästa vecka då jag har några dagars ledigt....dock får de gärna regna i helgen då jag ska jobba...tsss

hoppas ni får en mysig helg mina vänner!

                                                                                                                       //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela