Sara Bjersgård

Girls night out

Publicerad 2010-05-18 16:06:21 i Allmänt,

I onsdags var en av de bättre kvällarna på länge.....gud så skoj vi hade!
Vi började här med lite mat och dryck imitt lilla kök som inte alls rymmer 8pers......sen kom såklart singstar fram efter några glas=)
Alla var taggade till tusen och det blev utgång på Karlssons.....härligt ställe de där!
Tror jag vågar visa lite bilder....annars får tjejerna hojta till så tar jag bort dom.

Jag och Jeanette! (Hade egentligen utsläppt både innan och efter efterfesten men Lotten testade att göra en inbakad fläta på mig, dock har jag fortfarande för kort hår, illa)


Eve hade "tyrabanks-skola" i hur man poserar.....riktigt duktiga, har så många roliga posebilder-hahha!


Eve och Jeanette inne i singstar-låten.....var längesen jag sjöng, alltid lika skoj!


Hittade oss på vimmelbilder från Karlssons.....vilken rolig kväll!


Hoppas jag kan få Linas galna kort från den kvällen med, hon var ännu bättre på att foto under kvällen!
Tack tjejer för en galen kväll

                                                                                                                            //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela