Sara Bjersgård

hoppla.....

Publicerad 2010-05-07 17:51:07 i Allmänt,


Jag och PimPim tog täten såklart=)

Idag har vi varit och ridit......väldigt roligt, svårt och nervöst. Har ridit en gång i mitt liv för ca 4år sen så visste inte ens om jag skulle komma upp på den där himla hästen. Men de gjorde jag och jag till och med travade...yaaa! Dock fick jag sjukt ont i rumpan....fattar inte hur man orkar rida länge så!!!!

Nu tar jag helg....jippi!

                                                                                                             //S

Kommentarer

Postat av: b

Publicerad 2010-05-08 09:16:26

woho:D

Äh, ont i rumpan har jag väl aldrig fått direkt. Hehe. Fick ni lära er att rida lätt?

Vill också rida!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela