Sara Bjersgård

lektion....

Publicerad 2010-05-31 18:24:16 i Allmänt,


 
Var inte alls sugen på att hålla lektion idag, men när man väl får träffa barnen och köra igång är det ju alltid lika kul. Det blåste och var skitkallt ute men barnen höll en god min genom hela passet. Min uppvärmning gick bra, min uppdragslek gick bra och hann även med min avslutningslek. Det finns alltid saker man kan förbättre och önska gick bättre, men överlag är jag nöjd.....tror barnen med var det, och det är ju det viktigaste=)

Detta var sista fältuppgiften för denna termin och nu har jag bara en redovisning, inlämning och golflektion med planeringsinlämning kvar. På tisdag får jag sommarlov....helt sjukt!

                                                                                                                            //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela