Sara Bjersgård

lillördag=)

Publicerad 2010-05-12 12:48:58 i Allmänt,

Har massa för mig idag då jag både måste städa, handla och fixa innan de kommer massa vänner hit ikväll. Vi skulle egentligen vara hos Lina men då detta var tvunget att ändras så bestämde vi (igår) att vi är här.......därav all denna stress=)
Men hunnit städa de mesta och få bort all disk......ska snart äta min kyckling/spenat/soltorkadetomater-lasange som står i ugnen just nu. Sen blir de en tripp till A6 för inhandling av dryck, snacks och kanske nåt nytt att ha på mig ikväll (hoppas hoppas hoppas jag hittar nåt)
Imorn åker jag hem till mamma och pappa för en helhelg på landet.....mysigt!

Hoppas ni får en mysig helg, trotts att de ska regna..*tår*

Party med the girls ikväll...yaa!


                                                                                                                  //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela