Sara Bjersgård

pissdagar....

Publicerad 2012-06-01 17:14:56 i Allmänt,

Den här veckan har det mest varit skitdagar med massa stress och jobbigheter.....de nådde sin kulmen igår när vi fick två jobbiga besked och på det skadade jag mitt ben så jag var extra kinkig.


De är tur att jag fick umgås med min mamma och pappa igår och sen kramas en massa med älsklingen....man behöver de så mycket de där dagarna. Vi ska ta oss igenom detta.....

Överansträngt ett muskelfäste så jag har fått ordinerat kylning och tejpning av min syster. Så skönt att hon vet så mycket (ibland...hihi). Har svårt att gå och kan knappt böja benet....så ingen träning mer för mig på ett tag...åååå så pissigt!!! Kanske inte var så smart heller att envisas med att springa igår....opps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela