Sara Bjersgård

slappar söndag

Publicerad 2012-06-03 12:00:19 i Allmänt,


Idag har jag ägnat hela morgonen i sängen med datorn i knäet.
Igår åkte älsklingen till Växjö över helgen så fått sysselsätta mig själv dessa två dagar.
Igår åkte mamma, jag, min bror och hans sambo till mormor...min mormor är världens mysigaste och jag tänker de varje gång jag träffar henne...verkligen världens mysigaste! Sedan hängde jag med hem till Hok på kvällen då det vankades slaffspizza ala Hoks pizzeria. Världens godaste kebabpizza där. Min bror njöt för fulla muggar då de inte existerar liknande pizzor i Stockholm.....!!
Om någon timme hoppas jag min älskling kommer hem igen och då fortsätter slappsöndagen tillsammans med honom...love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela