Sara Bjersgård

träningsveckan....

Publicerad 2012-05-12 10:45:20 i Allmänt,

Jag har haft förkylningsproblem den här veckan och de verkar inte ge med sig. Jag är lite sugen på att köpa mig lite allergimedicin och testa om de kan vara pollen eller nåt istället. Dom har ju skrivit om de i tidningarna i veckan att pollen är värre än vanligt och att många som aldrig haft problem innan får de nu...kanske är jag en av dom!? Sen har vi också konstaterat att vi måste ha torr luft på jobbet då mina kollegor oxå klagat på halstorrhet. Vi ringde då efter någon som kunde kolla upp detta,han kom in och sa efter 2sek att "här är de inga problem,ventilationen är ju igång..." . Så vi kommer nog få fortsätta ha vår torra luft framöver med...hopplöst! Trotts min hopplösa hals och näsa har jag tränat ändå....dock lite lättare träning än en vanlig träningsvecka. Måndag: 70min promenad Tisdag: 30min+60min promenad...blev en runda med eleverna och en på em med syster. Onsdag: gymmet 2mil cykling +styrka Torsdag: löpning med mamma 7km...sprang med stressmage hela rundan så gnällde mest. Fic dock ändå en bra tid:) Såhär blev denna veckas träning...planen är dock en promenix med Viktor idag också...men de får vi se om vädret tillåter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela