Sara Bjersgård

Lindex loves Missoni

Publicerad 2012-09-26 18:25:13 i

Idag tog jag en sväng förbi Lindex påväg hem från jobbet. Igår släppte de kläder som de säljer i samarbete med Missoni. Gillar missoni mönstret och speciellt färgerna, så ville kolla in vad som fanns och klämma lite på plaggen.
Var osäker på om de skulle finnas något alls kvar då de tydligen varit världens kaos igår på många ställen i Sverige pga av detta. Men hittade två godbitar som jag gillade. Dock fick bara ett av plaggen hänga med hem.....sitter just nu och ångrar att jag inte köpte plagg 2 med.
 
Detta linne fick hänga med mig hem...massa färg, lite glitter men ändå enkel. Är även i ett enkelt stickat material!
 
Denna tröja testade jag också och den var lite i största laget och därför fick den inte hänga med hem. Funderar på om jag ska kolla nere på stan imorn och se om dom har en storlek mindre. Himla fin!
 
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela